טרום לידה – 7 דברים שצריך לדעת

טרום לידה

טרום לידה היא תקופה לחוצה. יש הרבה ארגונים וסידורים כדי להיות כמה שיותר מוכנים ללידה המתקרבת ועושים הכל כדי לא לשכוח כלום. כל כאב הכי קטן הוא ציר פוטנציאלי וכל הרגשה לא טובה גוררת היסטריה.

למרות זאת, חשוב ליהנות מהרגעים האחרונים של תקופת ההיריון כי עוד מעט אתן תקבלו את המתנה הגדולה ביותר שאפשר לקבל. ישנם כמה דברים שמשום מה אף אחד לא מדבר עליהם ורצוי מאוד לדעת אותם. בשביל זה אנחנו כאן. במאמר הבא, נציג בפניכן 7 דברים שצריך לדעת עוד לפני הלידה.

טרום לידה – שם הילד

בחירת השם לילד היא תהליך שיש לעשות בכובד ראש. השם, ילך עם הילד לכל החיים וחשוב שאתם תאהבו אותו ואם אפשר, שגם הוא יאהב אותו. למרות זאת, תמיד, אבל תמיד, יהיה מישהו שלא יאהב את השם שבחרתם לילד. זה יכול להיות מישהו קרוב כמו אחד ההורים שלכן וזה יכול להיות מישהו רחוק כמו בן הדוד שאתן רואות פעם באף פעם.

אין לכן ממה להתרגש, זה קורה. מי שלא אוהב את השם של הילד שלכן, זו בעיה שלו וגם הזכות שלו. לכל אחד מותר להחליט מה הוא אוהב ומה לא ואם הוא לא אוהב את השם זה בסדר. הכי חשוב שאתן תאהבו את השם ועוד יותר חשוב, את הילד.

טרום לידה – זה לא פשוט לחזור למשקל המקורי שלכן

איך אנחנו מסתכלות בקנאה על המפורסמות שעוד לא עובר חודש מאז הלידה שלהן והן כבר נראות מיליון דולר. הן גורמות לזה להיראות ממש קל וכאילו אפשר תוך כמה שבועות להיות חטובות ומטופחות. לצערנו, זו די אשליה.

המפורסמות האלו עובדות כל היום בחדר הכושר ושומרות על התזונה שלהן כמו ששומרים על אוצר. יש להן עזרה מסביב לשעון והן יכולות להרשות לעצמן לצאת ולהתאמן. אתן, ככל הנראה, לא יכולות להרשות את זה לעצמכן ולכן, ההרזיה היא קשה הרבה יותר ולוקחת זמן לא קצר. אך אל תדאגו, זה יגיע בסופו של דבר, אתן רק צריכות לרצות את זה מספיק.

טרום לידה
לחזור למשקל זה לא פשוט

טרום לידה – ללדת זה לא כיף

זוהי אומנם חוויה מטורפת ולא נורמלית שאחריהן אתן תרגישו מותשות ובאופוריה אך למרות זאת, ברגעים של הלידה עצמה, אתן רק תרצו שזה ייגמר כבר. עם אפידורל, בלי אפידורל, טבעי, קיסרי או בדרך אחרת – לידה היא לא נעימה, לא משנה מה.

אנחנו נגיד לכן משהו שאתן לא רוצות לשמוע אך אנחנו כאן כדי לתת את האמת בפנים – משהו כנראה ישתבש באותו היום. אנחנו לא מתכוונות חס וחלילה שיהיו שיבושים בלידה אלא הכוונה היא שפתאום תשכחו משהו, פתאום הצירים יתחילו באמצע הלילה או באמצע היום שיש שיא של פקקים. תהיו מוכנות לזה נפשית.

טרום לידה – גם להניק זה לא כיף

זה כואב ולא נעים. זוהי תקופה רגישה מאוד וכל נגיעה הכי קטנה עלולה לכאוב אז בטח ובטח כשאדם קטן נתלה עליכן, זה לא נעים. לאט לאט אתן תתרגלו למצב וזה כבר פחות יכאב אך להגיד לכן שזה נעים יגרום לנו לשקר ואנחנו לא רוצות לעשות את זה.

טרום לידה – לכולם יהיה מה להגיד

כמו בכל דבר, לכל אחד יהיה מה להגיד על הילד שלכן. זה יכול להיות על הדרך שבה אתן מגדלות אותו, זה יכול להיות על זה שהוא בוכה באמצע הסופר וזה יכול להיות שהם יגידו הרבה מבלי להוציא מילה, רק עם העיניים.

גם כאן, אין לכן ממה להתרגש. כמו בנוגע לשם הילד, לכל אחד ואחת תהייה דעה אחרת. אתן צריכות לדבוק בדרך שאתן מאמינות בה ולגדל את הילד כפי שאתן רוצות כי זה מה שהכי נכון עבורכן וכנראה שגם עבורו.

טרום לידה – חוזר כמו בומרנג

הפעם, הבומרנג חוזר אליכן וזה ממש לא נעים. הורות היא לא דבר פשוט, כולם יודעים זאת אך כשההורים שלכן, הסבא והסבתא של הילד, יעמדו מהצד ויצחקו עליכן זה לא נעים. אתן עשיתן להם חיים קשים ועכשיו אתן מקבלות את הנקמה שלכן דרך הנכדים שלהם.

עכשיו, אתם מבינות מה הם עברו איתכן כשאתן הייתן ילדות ועכשיו אתן מבינות למה הם צעקו עליכן ולא אמרו כן לכל דבר שביקשתן. אם בא לכן להחזיר להם קצת, בקשו מהם עזרה בדברים "מלוכלכים" במסווה של חוסר ידע. מצד אחד, הם ישמחו לעזור ומצד שני אתן תצחקו קצת עליהם.

טרום לידה
ההורים שלכם ייהנו מכל רגע

טרום לידה – סימני מתיחה

סימני מתיחה הם משהו שאף אישה לא רוצה ולא אוהבת אך הן חלק בלתי נפרד מההיריון והלידה. אף אחד לא מכין אתכן לרגע שהם יופיעו ופשוט יישארו שם ולכן חשוב מאוד שתתכוננו לכך נפשית ותבינו שאתן לא לבד. כדי להפוך אותם למשהו חיובי, תחשבו עליהם כעוד תזכורת לתקופת ההיריון המדהימה שהייתה לכן. התזכורת הראשונה היא השד הקטן שרץ לכן בבית.

את הדברים שקראתן כאן, אף אחד לא יספר לכם לפני שאתן נכנסות להריון וגם לא לפני הלידה. אתן לומדות אותן תוך כדי תנועה כשאתן כבר אימהות. אנו שמחות שאנחנו אלו שגילינו לכן את הדברים הללו ושעכשיו אתן קצת יותר מוכנות להיות אימהות.

אם ברצונכם ללמוד עוד על נושאים שונים הקשורים לילדים כמו למשל נעלי צעד ראשון, לחצו כאן.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *