נעלי ספורט חדשות – הדרך לבחור את הנעליים המתאימות

נעלי ספורט חדשות

נעלי ספורט חדשות הן משהו שכל הילדים מחכים בקוצר רוח שיגיע היום לקנות להם אותן. ישנן כל כך הרבה חברות שלא יודעים במה לבחור ולפעמים חושבים שזה לא באמת משנה מה ההורים יקנו לילד שלהם, הוא יהיה מרוצה ככה או ככה. מצד אחד, זה נכון, הוא באמת יהיה מרוצה מכך שהוא קיבל מתנה חדשה. כל הילדים אוהבים לקבל דברים חדשים. אך מצד שני, האם הנעל הספציפית שבחרתם, היא הנעל הנכונה בעבורו?

הורים רבים לא באמת יודעים איך צריך להיות תהליך הבחירה של נעליים לילדים ולא יודעים מהם הדברים שיש לקחת בחשבון בתהליך זה. במאמר הבא, אנו נעבור על הדברים הללו בדיוק ונסביר לכם מה אתם צריכים לעשות כדי לבחור את נעלי הספורט הנכונות והטובות ביותר בעבור הילד שלכם.

נעלי ספורט חדשות – לא לקחת את הזוג הראשון שאתם רואים

רוב ההורים לא באמת מבינים כמה הנעליים חשובות מכיוון שהם חושבים שבגיל צעיר, הדבר היחידי שצריך זה נעל במידה המתאימה וזה ממש לא נכון. הרגליים של הילדים מתעצבות ומשתנות למשך זמן ארוך וחשוב מאוד שהנעליים שלהם יאפשרו לרגליים להתעצב כמו שצריך ולהתפתח בצורה טבעית. לכן, חשוב מאוד לבחור את הנעליים בקפידה.

הרגליים השונות של הילדים השונות מתעצבות בצורה שונה וחשוב שהנעליים החדשות של הילד יתאימו לעיצוב הייחודי של הרגל שלו וגם יאפשרו לה להמשיך ולהתעצב מבלי להפריע או להכריח את הרגל להתעצב בצורה כלשהי בשל העיצוב של הנעליים.

הנעליים צריכות להתאים לרגלו של הילד בדיוק, צריכות להיות נוחות ובעלות מספיק מרחב פנימי כדי שיהיה מקום לגדילה אך לא יותר מדי וצריכות לשמור על רגלו של הילד מפני לכלוך, חתכים ופציעות. לכן, אל תיקחו את הנעליים הראשונות שאתם רואים אלא תנו לילד למדוד אותן ולהרגיש אותן קצת. רק אם הנעליים מתאימות, נוחות ושומרות על הרגל, אפשר לקנות אותן.

נעלי ספורט חדשות – הסביבה של הילד

הסביבה הפיזית שהילד נמצא בה, היא גם גורם שיש לקחת בחשבון. הכוונה היא שאם הילד אוהב להסתובב בגן השעשועים בו האדמה היא אדמת בטון, יש לקנות זוג נעלים המתאים לסוג כזה של אדמה . הנעליים צריכות להיות חזקות ולא מחליקות וכמובן, לשמור על הרגל של הילד. בנוסף, בשל כך שזהו משטח מאוד חזק, רצוי שגם הסוליה תהייה בעלת עובי מספיק גדול כדי לספוג את הזעזוע מהקרקע.

במידה והילד אוהב כדורגל והוא גם נמצא בחוג כדורגל, כנראה שנעלי כדורגל הן המתאימות לו. התחביבים של הילד והמשטחים השונים בהם הוא פוגש בכל יום ויום הם חלק בלתי נפרד מהדברים שיש לקחת בחשבון בתהליך הבחירה.

נעלי ספורט חדשות

נעלי ספורט חדשות – המידה של הנעליים

גם אם יש שני ילדים בני אותו הגיל, באותו הגובה ובאותו המשקל, זה לא אומר שמידת הנעליים שלהם היא זהה. כפי שכבר אמרנו, הרגליים של כל אחד מתפתחות ומתעצבות בצורה וקצב שונה ולכן גם מידת הנעליים היא שונה. לכן, אתם צריכים לקחת את הילד איתכם לקנייה של הנעליים החדשות כדי שהוא ימדוד את הנעליים. רק כך תוכלו לוודא שהמידה מתאימה.

המידה המתאימה היא כה חשובה מכיוון שמידה לא מתאימה עלולה לפגוע בהתפתחות הטבעית של הרגליים של הילד. מידה גדולה מדי גורמת לכך שהנעליים לא מספקות לילד מספיק תמיכה והרגליים מפצות על כך שעזרת זה שהן בעצמן נותנות את התמיכה הרצויה וזה גורם לכיווץ ושימוש בשרירים וגידים וזה פוגע בגדילה הטבעית.

נעליים במידה קטנה, מפעילות לחץ על הרגליים מכל הכיוונים ועלולות לפגוע בזרימת הדם לאזור זה. בנוסף, מידה קטנה מדי לא מאפשרת מקום גדילה לרגליים מה שגורם לעיכוב התפתחותי ולפעמים גם לעצירה מלאה של התפתחות הרגל.

נעלי ספורט חדשות – איך הוא רץ

אנשים שונים רצים בדרכים שונות ובסגנונות שונים ויש לקחת גם את זה בחשבון כשקונים נעלי ספורט חדשות בעבור הילד שלכם. כשאנו רצים, הדרך שבה אנו נוחתים על הרגל, צריכה לקבוע את הנעליים החדשות שלנו.

אצל ילדים, זה לא שונה. בריצה, אפשר לנחות על העקב, על כריות האצבעות או על אמצע הרגל. לפי זה, ניתן לדעת באיזה אזור של הנעל, הילד זקוק ליותר ריפוד כפי לספוג את הזעזוע הראשוני והגדול ביותר מהקרקע. 

נעלי ספורט חדשות – החברה שאתם מכירים

כשאתם מכירים משהו שהוא טוב, אין שום סיבה להחליף אותו. למשל, אם אתם הולכים לחדר כושר שהוא קרוב לבית שלכם, מרווח, בעל המון מכשירים שאפשר לבחור מהם וגם המחיר הוא טוב, למה שתלכו למכון כושר אחר? אין סיבה. בנעליים, אותו דבר, אם יש איזושהי חברה שהיא טובה ונוחה לילד שלכם, אין שום צורך לקנות נעליים של חברה אחרת. הישארו עם מה שאתם מכירים ויודעים שהוא טוב.

נעלי ספורט חדשות – נסו כל מיני סוגים של נעליים

את החברה אין למה לשנות אך את הדגם של הנעליים בהחלט יש למה לשנות. עם הזמן, החברות מוסיפות עוד ועוד פיצ'רים לנעליים שהופכים אותן לרכות וטובות יותר. כדי להרוויח את היתרונות הללו, אל תתקעו על דגם מסוים של נעליים אלא נסו כמה כדי לראות אולי קיימות נעליים שהם נוחות וטובות יותר בעבור הילד שלכם.

נעלי ספורט חדשות – וודאו שאפשר להחליף אותן

קרו מקרים בהם הנעליים ישבו מעולה בחנות הנעליים אך כבר בשימוש הראשון, ההרגשה היא שונה ולא כל כך נוחה. לכן, כדי למנוע את הדבר הזה ושתוכלו לקבל החזר על מה ששילמתם, בדקו אם ישנה אפשרות להחזיר את הנעליים במידה וזה קורה.

עכשיו אתם יודעים איך לבחור את הנעליים הנכונות ביותר בעבור הילד שלכם. שימו לב לכל הדברים שדיברנו עליהם במאמר ועשו את הבחירה הנכונה של נעלי ספורט וזכרו, הכי חשוב שהן יתאימו לרגלו הייחודית של הילד שלכם.

אם אתם רוצים לקרוא עוד מאמרים על נעליים, לחצו כאן.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *