נעלי ספורט ילדים – נייקי, אדידס או חברה אחרת?

נעליים לילדים – 5 דברים שחובה לדעת

נעלי ספורט ילדים מיוצרות על ידי המון חברות גדולות. נייקי ואדידס הן רק חלק מהרשימה הארוכה הזו. בתור הורים, אתם רוצים לתת לילדכם את הטוב ביותר בכל תחום. אך מהו הטוב ביותר בתחום נעלי ספורט ילדים? בכתבה הבאה נבצע סוג של השוואה בין מספר דגמים של נעלי ילדים שמיוצרות על ידי מספר חברות וניתן לכם להחליט מה הכי טוב לילד שלכם. כי אם אתם לא תדעו, מי ידע?

נעלי ספורט ילדים – בחירת הנעליים

זה די פשוט לא? פשוט נכנסים לחנות, מודדים כמה דגמים ולוקחים את הטוב ביותר. טעות! כשבוחרים נעליים, במיוחד לילדים, ישנם מספר דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם כדי לקבל את הטוב ביותר. אז מהם אותם דברים?

קודם כל ולפני הכל, שימו לב לאיך הנעל יושבת על הרגל של הילד שלכם. הנעל צריכה להיות יציבה על הרגל שלו, לא לזוז יותר מדי ולתפוס את הקרסול בצורה טובה. הסיבה לכך היא אותה סיבה שאומרים לקשור שרוכים – הידוק סביב הרגל למניעת פציעות.

הדבר הבא – נוחות הנעל. הנעליים חייבות להיות נוחות לילד שלכם. כשאתם בחנות, תנו לו למדוד את שתי הנעליים ולהתהלך איתם מעט. זה לא סתם, זו הדרך הטובה ביותר לבדוק כמה הנעל נוחה ואיך היא יושבת על הרגל. אם הנעל לא נוחה, אין שום סיבה לקנות אותה גם אם היא עונה על כל הקריטריונים שעוד נדבר עליהם בהמשך.

גמישות הנעל חשובה גם כן. נעל גמישה מעניקה טווח תנועה גדול ומלא יותר. כשהולכים או רצים, רצוי שיהיה אפשר להזיז את הרגל בצורה מרבית ונעל גמישה לא מגבילה את טווח התנועה של הילד שלכם. כדי לבדוק את גמישות הנעל, פשוט קפלו אותה ותראו עד כמה היא מתקפלת.

לא הרבה יודעים זאת, אבל גם הסוליה היא חלק חשוב שיש לקחת בחשבון. כשהילדים שלנו רצים, הקרקע מחזירה להם קונטרה וההטחה של הרגל בקרקע גורמת לכך שהרגל שלנו סופגת מהלומה קלה ולא מורגשת. הסוליה, היא זו שעוזרת לרכך את אותה מהלומה ולהפוך אותה ללא מורגשת. סוליה דקה לא תעשה את עבודתה וישנן נעליים בעלות סוליות מיוחדות שמרככות את המהלומה הזו עוד יותר.

נעלי ספורט ילדים
בחרו את הנעליים המתאימות לו

נעלי ספורט ילדים – נייקי או אדידס?

אדידס ונייקי, הן שתי חברות הספורט הגדולות ביותר, אך זה לא אומר שהנעליים שלהן הן מה שהילד שלכם צריך. ממש עוד רגע, אנו נמליץ לכם על דגם נעליים של חברת נייקי, דגם של חברת אדידס ודגם של חברה אחת נוספת, ניו באלאנס. אנו נעבור על כל הסעיפים החשובים שדיברנו עליהם ובסופו של דבר ואתם תחליטו בעצמכם מהו לדעתכם הדגם הטוב ביותר מבין השלושה.

נייקי – Air Zoom Pegasus

בטיחות – מה שתורם לאחיזה הטובה של הרגל היא הריפוד הפנימי של הנעל. ריפוד זה מחזיק את הרגל בצורה טובה ונוחה. בנוסף לכך, לשונית הנעל צמודה לקרסול, דבר שעוזר להחזיק את הקרסול בצורה טובה. נעל זו היא יחסית נמוכה אך עדיין מחזיקה את הקרסול בצורה יעילה ביותר.

נוחות – הריפוד הפנימי הוא זה שהופך את הנעל להיות נוחה מאוד. נוחות, אי אפשר להעביר במילים אלא רק לאחר מדידה והליכה עם הנעל. לכן, כשאתם בחנות, תנו לילד שלכם למדוד את הנעל ותראו מה דעתו לגבי הנוחות שלה. בנוסף, הסוליה הרכה, מוסיפה עוד ממד של נוחות מכיוון שזה מרגיש כאילו יש לכם מזרון שיושב בתחתית הנעל.

גמישות – נעל גמישה ביותר. הנעל מוקפת ברשת התורמת לגמישות החשובה וגם עוזרת לאוורור הרגל והנעל.

סוליה – שכבת קצף מיוחדת בחלקה האמצעי של הסוליה מרככת בצורה מיטבית את המהלומה שהרגל חוטפת ודיברנו עליה קודם לכן.

אדידס – 20Ultra boost

בטיחות – לשונית הנעל הגמישה וההדוקה, עוזרת להחזיק את הרגל בצורה מיטבית ותומכת בקרסול בצורה נהדרת.

נוחות – הנעל מעוצבת בצורה כזו שתתפוס את הרגל שלכם בצורה טובה וחוץ מזה שחלק זה תורם לבטיחות כפי שאמרנו, הוא גם תורם לנוחות. פנים הנעל מרופד ותומך בקשת הרגל בצורה מצוינת מה שגורם לכך שכל כף הרגל תהייה שטוחה על פנים הנעל.

גמישות – הנעל גמישה ומאפשרת תנועה חלקה ללא הפרעות.

סוליה – הסוליה, מעוצבת כך שהיא מעט מעוגלת. עיצוב בסגנון זה עוזר לתנועה המלאה של הרגל.

ניו באלאנס – Fresh Foam Arishi v3

בטיחות – פתח הנעל הוא די צר אך רחב מספיק כדי שהילד שלכם יוכל להכניס את הרגל בנוחות. הפתח הצר עוזר לאחיזה של הנעל ברגל ובקרסול ושומר על הרגל ללא תזוזה מיותרת.

נוחות – הרשת העוטפת את הנעל, הופכת אותה לנוחה ביותר לנעילה. הנעל קלת משקל ובעלת חלק מעט קשיח בחלקו החיצוני של העקב ליציבות מוגברת.

גמישות – הנעל עטופה הרשת כאמור ולכן היא גמישה מאוד. גם הסוליה היא גמישה למרות עובייה הדי גדול.

סוליה – גם נעל זו מתהדרת בשכבת קצף מיוחדת בחלק מהסוליה העוזרת לרכך את המהלומה מהקרקע.

נעלי ספורט הן חשובות וחשוב גם לדעת מאיפה לקנות אותן. החברות הגדולות הן הבחירה השכיחה ביותר כיוון שהן שם דבר בתחום. לאחר שערכנו את ההשוואה הבנו שאין יותר מדי הבדל בין הנעליים והבחירה היא נטו בידיכם ובידי הילד שלכם. שימו לב לדברים שדגשים שדיברנו עליהם ובדקו בכל נעל ונעל שאתם שוקלים, שהם אכן קיימים כי כמו שאמרנו, אתם רוצים את הטוב ביותר בעבור הילד שלכם. אם תרצו ללמוד עוד על נעלי ילדים, לחצו כאן.

שאלות נפוצות

נעלי ספורט ילדים – למה יש לשים לב כשקונים נעלי ילדים?

הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם כשקונים נעלי ילדים הם נוחות הנעל, הבטיחות שלה (הנעל צריכה לתפוס את הרגל והקרסול בצורה טובה), הגמישות שלה והסוליה.

נעלי ספורט ילדים – מהן החברות המומלצות?

החברות המומלצות לקניית נעלי ספורט לילדים הן החברות המוכרות כמו נייקי ואדידס אך אל תחששו לקנות נעליים של חברות אחרות. ישנן המון חברות משובחות שלא מקבלות את הקרדיט המגיע להן. בקשו מהמוכר בחנות להמליץ לכם על חברות ודגמים.

נעלי ספורט ילדים – למה כדאי לקנות נעלי ספורט לילדים?

ילדים אוהבים לשחק ולהתרוצץ המון, בין אם זה בבית, בגן המשחקים, בגן הילדים או בבית הספר. לכן, חשוב מאוד שהנעליים שלהם יהיו נוחות וכאלה שישמרו על הרגל שלהם בצורה הטובה ביותר. נעלי ספורט עושות בדיוק את הדברים הללו ובצורה יעילה יותר מסוגי נעליים אחרות. לכן, כדאי לרכוש נעלי ספורט ילדים.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *