נעלי ילדים ללא עור – מהם התחליפים האפשריים?

נעלי ילדים ללא עור

נעלי ילדים ללא עור הן נעליים הנפוצות בקרב ילדים המנהלים אורח חיים טבעוני, בין אם מסיבות בריאותיות או מסיבות אתיות. נעליים אלה מיוצרות מחומרים שלא מגיעים מן החי בשום צורה ודרך. האופנה פוגעת בבעלי החיים בכך שהיא משתמשת בעורם ובפרוותם כדי להציג אותם לראווה על קולבי החנויות כדי שאנחנו, הלקוחות, נקנה אותם.

חומרים אלה, מיוצרים בידי אדם ולא פוגעים בבעלי החיים השונים. עם הזמן, ככל שהטבעונות עלתה בפופולריות שלה בקרב אנשים, עלה הצורך בפריטי לבוש המתאימים לאורח חיים זה. היום נתמקד בנעלי ילדים ללא עור בפרט ונעליים ללא עור בכלל ונראה מה עולם האופנה הטבעוני מציע בתור תחליפים אפשריים לעור.

תחליף ראשון – עור טבעוני

זהו עור מלאכותי המקובל על ערכי הטבעונות ומשתמשים בו הרבה כשמייצרים נעלי ילדים ללא עור. היתרונות של תחליף זה הוא בראש ובראשונה שאף לא חומר אחד שעוזר להכנתו מגיע מן החי וככה מונעים את הפגיעה בבעל החיים. זהו חומר נושם נוח וגמיש ובשל כך הוא מתאים עצמו לרגל שלכם. הוא מאוד דומה לעור רגיל כך שלא תבחינו בכלל בהבדל. אתם תשמרו על בעלי החיים ועל האלגנטיות שמגיעה עם נעלי עור רגילות. הנעליים שמיוצרות מעור טבעוני הן קלילות מאוד ומאווררות. בנוסף, הן עמידות למים וקלות לניקוי.

מצד שני, לנעליים מסוג זה יש חיי מדף די קצרים אך אפשר להאריך אותם בעזרת תחזוקה נכונה ולעיתים קרובות.

נעלי ילדים ללא עור
עור טבעוני – אפשר לייצר ממנו המון דברים

תחליף שניחומרים סינטטיים

נעליים העשויות חומרים סינטטיים הן טובות מאוד למי שמחפש לקנות נעלי ילדים ללא עור. אחד היתרונות הגדולים של החומרים הללו הוא שהצבע מחזיק בהם ליותר זמן. בנוסף, הן קלות מאוד לניקוי, הן קלות ועמידות למים ואיכות החומרים היא גדולה מאוד.

מצד שני, לעומת העור הטבעוני, לוקח זמן להתרגל לנעליים מחומרים סינטטיים. הן עלולות להיהרס בקלות, הן לא מספקות חום הן נראות פחות טוב מאשר נעלי עור רגילות והחומרים מהן הם עשויות קצת מזהמים.

תחליף שלישי – נעלי קנבס

חומר זול מאוד. הן קלות משקל, גמישות, עמידות וחשוב מאוד – ניתן לכבס אותן במכונת כביסה ביתית. נעליים מחומר זה הן נוחות ואווריריות מאוד ובשל כך פחות מתאימות לנעילה כשקר.

נעלי ילדים ללא עור
נעלי עור – אין שום סיבה לקנות אותן!

נעלי ילדים ללא עור הן דבר שאי אפשר להכריח ילדים לנעול כי בסופו של דבר הם ילדים שמושפעים מחבריהם ומהטרנדים השונים בעולם. נעליים אלה הן איכותיות ולא נופלות מנעלי עור רגילות. גם מותגים גדולים כמו נייק ואדידס משתמשים בחומרים הללו ומכינים נעליים המתאימות לכאלה המבקשים לנעול נעליים שלא עשויות מחומרים מן החי.

עודדו את ילדכם לנעול נעליים כאלה והסבירו לו את הסיבה, גם אם אתם לא מנהלים אורח חיים טבעוני. נעלי עור הן אומנם דבר מבוקש, אלגנטי ומושך את העין אך התחליפים שלו הם בהחלט ראויים וניתן למצוא נעלי ילדים ללא עור כמעט בכל חנות נעליים.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

שאלות נפוצות בנושא נעלי ילדים ללא עור

האם נעליים העשויות מתחליפי עור הן עמידות כמו נעלי עור?

לא. החומרים מחזיקים פחות זמן ולכן גם הנעליים אך עם טיפול מתאים אתם יכולים להאריך את זמן השימוש שלכם בהן.

איפה אפשר לקנות נעלי ילדים ללא עור?

כמעט בכל חנות נעליים. חנויות רבות מחזיקות נעליים המתאימות לטבעונים כיוון שהרבה מותגים מייצרים נעליים כאלה וגם מכיוון שזהו קהל רחב שגם לו צריך לספק מוצרים מתאימים.

מהיכן מגיע העור בנעלי עור? העור בנעלי עור רגילות מגיע מבעלי חיים כמו עזים, פרות, חזירים ועוד. לעיתים משתמשים בעורות של חיות טבע חופשיות יותר כמו קנגורו, תנינים ועוד.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *