נעלי הליכה ראשונות טרום הליכה

נעלי טרום הליכה

נעלי טרום הליכה הן חשובות מאוד. למה? על קצה המזלג – הן הנעליים הראשונות בחייו של הילד. הילד ילך איתם לכל מקום וחשוב לקנות לו נעליים טובות שעושות את העבודה. אך מהי העבודה שלהן בכלל? האמת, נעליים אלו הן חשובות מיותר מרק זה שהן הנעליים הראשונות של הילד או להגן על הרגליים שלו. לנעלי טרום הליכה יש עוד כמה תפקידים. מהם התפקידים האלו שהופכים את נעלי טרום ההליכה לכל כך חשובים? מיד נסביר.

נעלי טרום הליכה – הסבר קצר

לפני שנתחיל לדבר על חשיבותן של נעלי טרום הליכה, בואו רגע נבהיר מהן נעלי טרום הליכה. נעלי טרום הליכה הן סוג של שילוב מיוחד בין גרביים ונעליים. המטרה בשילוב זה היא לתת לילד הרגשה נוחה על הרגליים בנוסף להגנה. הנעליים לוקחות מהגרביים את הפן האלסטי, הגמיש והנוחות. את החלק של הנעליים, אפשר לראות בכך שהנעל מציעה סוליה המונעת החלקה בנוסף להגנה על הרגליים של הילד שלכם.  

הסיבה לכך שנעליים אלו הן שילוב ולא נעליים כמו שאנו מכירים זה כדי לתת לילד את ההרגשה של הליכה יחפה. הליכה יחפה היא מעולה וחשובה מאוד עבור ילדים שרק לומדים ללכת מכיוון שכך הם מתרגלים הליכה ואת האיזון שהליכה מצריכה.

נעלי טרום הליכה – הזמן הנכון לרכישה

לא מיד כשהוא נעמד, לא מיד כשהוא עושה את הצעד הראשון שלו וגם לא כשהוא מגיע לגיל מסוים. הזמן הנכון לרכישה הוא כמה ימים עד שבוע לאחר שהוא התחיל ללכת. הסיבה לכך היא שלפעמים, הם מתחילים ללכת ולאחר מכן מפסיקים. זה קורה מכיוון שזהו שינוי בחייהם והם לא רגילים אליו ולכן מפסיקים וחוזרים לדבר המוכר והנוח שלהם.

נעלי טרום הליכה, צריכים לשמש את הילדים שלכם רק כשיוצאים מהבית מכיוון שבבית, כדאי שהם יסתובבו יחפים אך עדיין אפשר לנעול להם אותם כשאתם בבית כדי שיתרגלו אליהם. תינוקות מתחילים ללכת בסביבות גיל חצי שנה ויותר ולכן אין שום סיבה לקנות נעלי טרום הליכה לפני שהילד שלכם מגיע לגיל זה.

נעלי טרום הליכה – למה הן כל כך חשובות

כבר הזכרנו את העניין ההגנה על הרגליים שעליו נרחיב ממש עוד רגע אך לפני כן, אנו נדבר על שאר הדברים החשובים שנעלי טרום הליכה מספקות. קודם כל, הנעל מספקת תמיכה לרגליים העדינות של התינוק. אומנם זה חשוב שהם ילכו יחפים וילמדו איך לייצב את עצמם על הרגליים אך תמיכה חיצונית לא תיפגע בהם, בטח ובטח אם היא טובה. נעליים באופן כללי מספקות תמיכה לרגליים ולקרסול וזה מה שנעלי טרום הליכה עושות.

בנוסף לכך, נעליים אלו נותנות תחושה כאילו הילד הולך יחף וכך הילד יכול להרגיש על מה הוא הולך. הוא ירגיש אם הוא הולך על משטח חלק ואחיד כמו רצפה של בית, או שהוא על חול או משטח אחר. פיצ'ר זה מאפשר לילד להתרגל למשטחים השונים וללמוד להכיר אותם.

כמו כן, הסוליה של הנעל מונעת החלקה והנעל מספקת את ההגנה על הרגליים של התינוק מפני חום, קור, חתכים וזיהומים שונים העלולים להיגרם מלכלוך.

נעלי טרום הליכה – מדידה והתאמה

אוקיי, הגיע הזמן לקנות נעלי טרום הליכה. אך איך אפשר לדעת מהי המידה המתאימה עבור הילד שלכם? ראשית, אפשר למדוד את מידת הרגל אצל רופא הילדים. כמובן שאפשר להזמין מכשירים מיוחדים באינטרנט או לקנות בחנות ייעודית אך נראה לנו שתעדיפו את השיטה האחרונה והפשוטה ביותר.

השיטה האחרונה אומרת שאפשר לקחת דף פשוט, לסמן בו את הרגליים של התינוק ובעזרת סרגל או כלי מדידה אחר, למדוד את הרוחב והאורך של שתי הרגליים ולגשת אל החנות עם המידות הללו. שימו לב שיכול להיות שמידות של רגל אחת יהיו גדולות מזו של הרגל השנייה. זה בסדר וטבעי. אתם צריכים לבחור נעליים לפי המידות הגדולות יותר.

דבר חשוב נוסף הוא למדוד את הנעליים על הרגליים של התינוק לפני הקנייה. הסיבה היא שיכול להיות שהנעליים לא יתאימו לילד גם אם הן במידה הנכונה ולכן יש למדוד אותן.

בבלוג, כבר עלה מאמר על נעלי טרום הליכה ובו דיברנו על 4 דברים שחייבים לדעת. עכשיו, כשאתם יודעים למה הן כל כך חשובות, בשילוב עם ארבעת הדברים שחייב לדעת, אתם יכולים לקנות נעלי טרום הליכה בראש שקט. אתם יודעים מהן הנעליים האלו, אתם יודעים מהי החשיבות הרבה שלהן ואתם גם יודעים איך לבחור אותן ואיך להתאים אותם לרגלו של הילד שלכם. בחרו נכון והכי חשוב, תיהנו מצעדיו של הילד, הצעדים הראשונים לא חוזרים.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *