נעליים לילדים – 5 דברים שחובה לדעת

נעליים לילדים – 5 דברים שחובה לדעת

נעליים לילדים הן לא בחירה פשוטה בכלל מכיוון שיש כל כך הרבה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני הקנייה. חשוב לבחור במותג מוכר מכיוון שככה אתם מבטיחים שאתם קונים נעליים איכותיות מחומרים איכותיים אך גם לא כדאי להשתולל עם המחיר ולפעמים שני הדברים האלו נוגדים האחד את השני.

צבעים מגוונים, אין ספור חברות שמייצרות נעליים ועוד הם רק חלק מהדברים שגורמים לרכישה של נעלי ילדים להיות לא פשוטה. לכן, במאמר הזה אנו נרכז לכם 5 דברים שחובה לדעת בכל מה שנוגע לנעליים לילדים.

נעליים לילדים – מאפייני הנעל הם חשובים

לכל שלב בחיים, יש נעליים המתאימות לו. לצעדים הראשונים, יש נעלי טרום הליכה. נעלי טרום הליכה מאופיינות בכך שהן רכות מאוד וגמישות. המטרה של מאפיינים אלו היא לתת נוחות מרבית ותחושה של הליכה יחפה ככל האפשר כי ככה לומדים ללכת בצורה האפקטיבית ביותר.

לאחר מכן, מגיעות נעלי צעד ראשון שמתאימות לילדים שיודעים כבר ללכת ואלו הן בעצם נעליים לכל דבר ועניין והמטרה שלהן היא לבצע מעבר חלק בין נעלי טרום הליכה לנעליים הרגילות שילוו את הילד לכל אורך חייו במידות שונות.

לכל נעל יש גם מאפיינים שחשוב לקחת בחשבון. כמו שאמרנו, בנעלי טרום הליכה, הסוליה צריכה להיות גמישה ורכה כדי לאפשר לילד את התחושה של הליכה יחפה אך לעומת זאת, בנעלי צעד ראשון, הסוליה צריכה להיות יותר מחוספסת וקשיחה כדי למנוע החלקה ולתת יציבות.

כמובן שיש לקחת בחשבון את סוגי הנעליים השונים וההתאמה שלהם למזג האוויר שבחוץ. הכוונה היא שלא כדאי לקנות סנדלים בחורף ולא כדאי לקנות מגפיים בקיץ. קנו נעליים המתאימות לעונת השנה הנוכחית.

הדבר האחרון הוא המחיר. חשוב לשים לב למחיר ולדעת שמחיר גבוה יותר לא מעיד על נעליים טובות או איכותיות יותר. מה שחשוב הוא שהנעליים יתאימו לשלב שבו נמצא הילד שלכם ושהן יהיו לו נוחות ככל האפשר.

נעליים לילדים – מדידת הרגליים

רצוי מאוד למדוד את הרגליים של הילד שלכם לעיתים קרובות, במיוחד אם הוא עדיין מאוד קטן ונמצא בשלב של נעלי טרום הליכה. הסיבה היא שילדים גדלים די מהר ואיתם גדלות גם כפות הרגליים שלהם. לכן, כדאי לא לקנות נעליים שהן קטנות מדי וגם כדי להיות עם היד על הדופק ככל האפשר, רצוי למדוד את רגליהם של הילדים פעם בחודש לערך.  

נעליים לילדים – לקנות רק את מה שמתאים ולא מה שיפה

הדבר שנמצא בראש סדר העדיפויות כשקונים נעליים לילדים, הוא התאמה. אם הנעל לא תתאים לרגלו של הילד, היא לא תהייה לו נוחה והקנייה שלהן תהייה לשווא. כדי לדעת האם הנעל מתאימה יש לעשות מספר צעדים:

  • לתת לילד למדוד את שתי הנעליים ולהסתובב איתם קצת
  • לוודא שישנו מרווח בין קצה הנעל לאצבעות הרגל של הילד – חשוב שהמרווח לא יהיה גדול מדי כדי למנוע נפילות וגם שהוא לא יהיה קטן מדי כדי שהוא לא ילחץ על אצבעות הרגליים. בנוסף, מרווח קטן מגביל את התנועה של הרגל
  • הכניסו את הזרת שלכם אל המרווח בין עקב הרגל של הילד לבין חלקה האחורי של הנעל. המרווח האידיאלי יאפשר לכם להכניס בקלות את המפרק הראשון של הזרת. במידה ואתם מצליחים להכניס יותר מזה בקלות ובפשטות, הנעל גדולה מדי. אם אתם לא מצליחים להכניס אפילו את המפרק הראשון – הנעל צמודה מדי

נעליים לילדים – זמן הקנייה

זמן הקנייה של הנעליים הוא חשוב ביותר. הסיבה לכך היא שאם תקנו את הנעליים בזמן הלא נכון, הנעליים לא יתאימו כמו שצריך והן יהיו קטנות יותר. מבולבלים? הנה ההסבר.

כשהרגליים שלנו פעילות, בין אם זה הליכה, ריצה או כל דבר אחר, הן מתנפחות מעט. לכן, אם הדבר הראשון שתעשו ביום הוא לקנות נעליים, יכול מאוד להיות שהנעליים שתקנו יהיו קטנות מדי מכיוון שאתם לא מודדים אותן בתנאים האידיאליים.

חשוב לקנות נעליים רק בשעות אחר הצהריים או הערב, לאחר שעשיתם כבר דבר או שניים במהלך היום. כך, תוכלו להבטיח שהנעליים החדשות שלכם יתאימו לכם בכל מצב וכל זמן.

נעליים לילדים – נעליים חדשות

כבר דיברנו על כך שרצוי למדוד את הרגליים של ילדים לעיתים קרובות ושהרגליים גדלות מהר מאוד. בעקבות כך, אתם תהיו חייבים לקנות נעליים חדשות כל כמה חודשים. אז איך אפשר לדעת שבאמת הגיע הזמן לנעליים חדשות?

ישנם כמה סימנים שאיתם אתם יכולים לדעת שהגיע הזמן לקנות לילד שלכם נעליים חדשות – אם כשהוא יחף, אתם רואים סימנים אדומים על גב וכף הרגל שלו, יכול מאוד להיות שהנעליים לוחצות לו כי הן כבר קטנות.

סימן נוסף וברור ביותר שפשוט אי אפשר לפספס אותו הוא הכרזה של הילד שהוא זקוק לנעליים חדשות.

למדתם 5 דברים שחובה לדעת בכל מה שנוגע לנעליים לילדים. שימו לב שאתם עוברים על כך סעיף וסעיף לפני שאתם קונים נעליים חדשות לילדים שלכם. בחרו רק את הנעליים המתאימות והנוחות ביותר ולא את אלה שהכי פופולריות, שימו לב שאתם יודעים מתי הילד שלכם זקוק לנעליים חדשות וחשוב מאוד לתת לו למדוד את שתי הנעליים לפני הקנייה כדי לדעת בוודאות שהן טובות.

 אם אתם רוצים ללמוד עוד על נעליים לילדים, קראו את המאמרים שלנו בנושא נעלי צעד ראשון.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *