מוצרי תינוקות – הדברים שאתם חייבים שהיו לכם

מוצרי תינוקות

מוצרי תינוקות ישמשו אתכם לאורך תקופה ארוכה מאוד בתור הורים ובשל כך, עליכם לעשות בחירה נכונה ומושכלת. אתם לא יכולים לקנות דברים בלי מחשבה מכיוון שזה עלול לעלות ביוקר ולא רק מהבחינה הכספית.  בנוסף, הורים רבים קונים דברים שאין בהם צורך. אתם לא באמת צריכים משטח התחלה מיוחד, אפשר לעשות את זה על המיטה או אפילו על הרצפה עם שמיכה.

כדי לעזור לכם להתמקד ולבחור בדברים שאתם באמת צריכים, במאמר הבא נעבור על מספר דברים שאתם פשוט חייבים, אבל חייבים שיהיו לכם ועדיף עוד לפני הלידה.

מוצרי תינוקות – עריסה

עריסה היא אחד הדברים שאתם חייבים לקנות מראש, עוד לפני שהילד נולד. הילד צריך לישון במיטה משלו ולא יכול להסתפק בלישון מיטה שלכם (גם מסוכן מאוד!) או בעגלה ולכן הוא זקוק לעריסה. בנוסף, כל אחד זקוק למיטה משלו ומרחב משלו ולכן עריסה היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתם תצטרכו לקנות לילד.

העריסה צריכה לכלול מזרון יחסית חזק ועמיד כדי לאפשר לילד שינה טובה בנוסף ללתת לו מרחב אישי. המרחב האישי הזה, יכול למנוע מוות בעריסה.

קראו על כך עוד במאמר הבא.

מוצרי תינוקות – מוצצים

זה ממש לא כיף לשמוע את תינוק שלכם בוכה ואתם תעשו הכל כדי להרגיע אותו. לפעמים זה אומר לתת לו לאכול, לפעמים זה אומר להחליף לו חיתול ולפעמים זה אומר שפשוט צריך לתת לו מוצץ כדי להרגיע אותו. המוצץ הוא אחד מגורמי ההרגעה המוכרים והאמינים ביותר וחשוב שיהיה לכם אחד זמין בכל רגע, לא משנה איפה אתם נמצאים. לכן, כדאי שתדאגו לכם לאספקה כלשהי עוד לפני שהילד נולד.

מוצרי תינוקות

מוצרי תינוקות – טיטולים

אתם ממש, אבל ממש, לא רוצים להיתפס בלי טיטולים כשאתם צריכים אותם. אחד הדברים שאף הורה לילד קטן, לא יכול לצאת בלעדיו מהבית זה טיטולים ואתם צריכים אותם כבר מהרגע הראשון. לכן, אתם צריכים להיות מוכנים מראש כדי לא להיתקע בלי.

כמו כן, כדאי לקנות גם תיק מתאים שבו תשימו את כל הטיטולים שתיקחו איתכם יחד עם איזושהי שמיכה שתהווה לכם משטח החתלה, מגבונים ומשחה לתינוק.

מוצרי תינוקות – עגלת תינוק

יכול מאוד להיות שתצטרכו אותה עוד לפני שהשתחררתם מבית החולים. העגלה תעזור לכם להעביר את הילד ממקום למקום בקלות ובפשטות מבלי שתצטרכו להרים אותו על הידיים שלכם. בנוסף, כשתרצו לצאת עם הילד מהבית, הפתרון הפשוט ביותר הוא שימוש בעגלה.

עגלה היא לא משהו שאתם קונים ברגע מבלי לחשוב ולבדוק ולכן אתם צריכים להתכונן לכך מראש. עשו את המחקר הנחוץ כדי שתרכשו את העגלה הטובה ביותר בעבור הילד שלכם וכזו שתהייה לכם נוחה לשימוש.

מוצרי תינוקות – כיסא בטיחות לאוטו

אתם אחרי הלידה וסופסוף שוחררתם מהבית החולים ואתם חוזרים הביתה. איפה אתם שמים את התינוק? בכיסא בטיחות כמובן ולכן אתם חייבים לרכוש אחד כזה עוד לפני הלידה. כשאתם מגיעים לבית החולים עם צירים ואתם מתכוננים ומתרגשים לקראת הלידה, כיסא הבטיחות כבר צריך להיות מחובר היטב בתוך הרכב שלכם. ישנו סוג של חוק לא כתוב שאומר שאתם לא יכולים לצאת מבית החולים מבלי שיש לכם איך להגיע יחד עם הילד בשלום הביתה ולכן אתם מחויבים שיהיה לכם כיסא בטיחות לאוטו.

מוצרי תינוקות

מוצרי תינוקות – מוניטור

מוניטור לתינוק, יכול לעזור לכם להשגיח על הילד, גם כשאתם לא נמצאים איתו באותו החדר. המוניטורים של היום מציעים שמע ווידאו יחד מה שמאפשר לכם לא רק לשמוע את הילד אלא גם לראות מה קורה בחדר. מוניטור עוזר לכם לדעת מתי הילד בוכה גם כשאתם עושים משהו אחר ולא נמצאים בחדר שלו ואתם יכולים לגשת אליו ברגע שצריך מבלי להיות קרובים אליו כל הזמן. כדאי לכם לקנות את המוניטור עוד לפני שהילד נולד כדי קודם כל לבדוק שהוא אכן עובד ושהכל בסדר וגם בגלל שאם לא יהיה לכם את המוניטור מראש, אתם תצטרכו להיות עם הילד כל הזמן מבלי שיש לכם השגחה מרחוק.

מוצרי תינוקות – נעליים ראשונות

אתם בטח שואלים את עצמכם למה צריך לקנות נעליים עוד לפני שהילד נולד? התשובה היא – אתם לא צריכים.

הסיבה שאנו מזכירים כאן את הנעליים היא מכיוון שלאחרונה נשמעו הרבה קולות המעודדים הורים לא לקנות נעליים לילדים שלהם עד שהילד מגיע לשלב מסוים בהליכה. מצד אחד זה נכון, אתם לא צריכים לקנות לילד נעליים ברגע שהוא נעמד לראשונה או עושה את הצעד הראשון שלו אך אתם בהחלט לא צריכים ללכת רחוק כפי שקולות מציעים.

אומרים שהנעליים הראשונות שאתם צריכים לקנות לילד הן נעלי צעד ראשון, שהילד זקוק להן רק לאחר כמה חודשי הליכה. שלב אחד לפני הוא שלב של נעלי טרום הליכה שעליהם מציעים לוותר.

הסיבה לכך שאסור לוותר היא שהטענה שנעליים אלה הן מיותרות מכיוון שהם לא עוזרות כל כך וגרביים עבות יכולות לעשות את אותה העבודה ואפילו טוב יותר, היא לא נכונה. נעלי טרום הליכה שומרות על הרגליים של הילד מפני לכלוך, חתכים ופציעות טוב יותר מאשר כל גרביים שתוכלו לקנות ולכן אסור לוותר על קניית נעלי טרום הליכה וכמובן שלא על נעלי צעד ראשון.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על נעליים לתינוקות, לחצו כאן.

שימו לב לרשימת המוצרים שלכם ובדקו האם המוצרים שדיברנו עליהם במאמר נמצאים ברשימה הזו. במידה ולא, הוסיפו אותם וקנו אותם מוקדם ככל האפשר ובצורה מושכלת וחכמה.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *