איך בוחרים נעליים – 6 טיפים שחייבים להכיר

איך בוחרים נעליים

איך בוחרים נעליים? זוהי שאלה שאני שומע המון בעבודתי בתור איש שיווק של נעליים. המון לקוחות מגיעים לחנות עם אפס ידע על איך הנעליים מועילות להם וכל מה שהם מחפשים זה את הנעליים של המותג שימשוך את תשומת הלב של הסובבים אותם. מצד אחד, אין בזה כל רע וברוב זוגות הנעליים של מותגים אלה יש המון יתרונות. מצד שני, חשוב מאוד לא לשים את העניין הזה מעל עניינים אחרים חשובים כמו נוחות או התאמה שעליהם נדבר כאן.

בואו נגיע לעניין שלשמו התכנסנו כאן – לדעת איך בוחרים נעליים. אז פעם אחת ולתמיד, קבלו 6 טיפים לבחירה נכונה של נעליים.

קחו את הזמן –

הדברים הטובים לא באים ברגע. לזוגיות לוקח חודשים ואפילו שנים, עבודת החלומות דורשת שנים על גבי שנים של עבודה קשה ואפילו לדבר פשוט וקטן כמו עוגיות לוקח כמה שעות כדי שהן יהיו מושלמות. אז למה כשאתם מגיעים לחנות, אתם מחפשים לברוח משם כמה שיותר מהר?

כשאני אומר לקחת את הזמן אני מתכוון לבדוק את איכות הנעל. חשוב לבדוק גם את החלק הפנימי של הנעליים. בדקו אם אין תפרים שעשויים להיות לא נוחים, אם יש בליטות או אזורים קשוחים שיכולים ליצור אי נעימות. יצרני נעליים רבים לא מרפדים את הנעליים באופן מלא על מנת להוזיל עלויות, מה שאומר שיכולה להיות בטנה המסתיימת באזור שאינו נראה לעין, למשל.

מדדו את שתי הנעליים –

נשמע מאוד הגיוני אך אתם לא יודעים כמה אנשים קונים נעליים לאחר שמדדו רק נעל אחת. מבחינה ביולוגית, הרגל הדומיננטית שלנו היא גדולה ורחבה יותר. בשל כך, יכול להיות שנעל היושבת טוב על רגל אחת, תהייה לוחצת ברגל השנייה. בנוסף, הרגליים שלנו גדלות וקטנות ככל שאנחנו מתבגרים ולכן חשוב מאוד למדוד את הנעליים כי יכול להיות שהמידה שהייתה לך טובה עד היום, כבר לא מתאימה. המידה משתנה גם בין מותג למותג בשל הייצור השונה שלהן.

איך בוחרים נעליים
חשוב מאוד למדוד את שתי הנעליים

סוליה גמישה –

סוליה גמישה תעזור לכם להרגיש נוח יותר כשאתם נועלים את הנעליים החדשות שלכם. הסיבה היא שסוליה גמישה תעזור לכם להגיע לטווח תנועה כמה שיותר מלא. כדי לבדוק האם הסוליה היא גמישה, כופפו את הנעל כשאתם בוחנים אותה. ככל שהנעל מתכופפת יותר – ככה היא גמישה יותר.

הכירו את היצרן –

כדאי מאוד לדעת מהם החומרים בהם משתמש היצרן. היום, הטכנולוגיה כל כך מפותחת שכמעט ואי אפשר להבדיל בין עור אמיתי לדמוי עור ורק המומחים האמיתיים ידעו להבחין בהבדלים. כמו כן, כדאי מאוד לבחור ביצרן שאתם מכירים ולא ללכת על מותג חדש ואנונימי. במידה ובכל זאת החלטתם ללכת על מותג שאתם לא מכירים, עשו עליו מחקר ובדקו באילו מוצרים הוא משתמש.

איך בוחרים נעליים
הכר את היצרן

התאמה נכונה –

זהו סעיף חשוב וקריטי ביותר! מחקרים רבים מראים שהרבה לקוחות קונים נעליים קטנות או גדולות יותר. עובדה זו גורמת לרגל שלכם לשבת בצורה לא נוחה בתוך הנעל וההליכה בהן תהייה מוזרה. בנוסף, אם בחרתם נעליים קטנות זה עלול להזיק לרגל שלכם מכיוון שהיא מנסה להידחס אל תוך הנעל וזה עלול לגרום לפגיעה במבנה הרגל. התאמה נכונה חשובה מאוד ל…

נוחות –

כי אם הנעל לא תהייה נוחה – אז למה אתם קונים אותה? ליופי? אתם יכולים למצוא נעליים שהן גם יפות וגם נוחות. אין שום סיבה להתפשר על נוחות ויותר נכון– אסור להתפשר על נוחות.

עכשיו אתם יודעים איך בוחרים נעליים. זה באמת לא קשה וצריך להפעיל קצת היגיון וחשיבה ביקורתית. חשוב מאוד להיות מודעים למה שאנו קונים ולא ללכת על הזוג הראשון שאנו רואים ומוצא חן בעינינו או הראשון שהמוכר מציע לנו או ממליץ לנו עליו. חשוב מאוד לשים לב לדגשים שדיברנו עליהם – ככה תדעו איך בוחרים נעליים בצורה נכונה.

איך בוחרים נעליים
נוחות היא הדבר החשוב ביותר

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

שאלות נפוצות בנושא איך בוחרים נעליים?

איך בוחרים נעליים לילדים?

בחירת נעליים לילדים, היא לא שונה מבחירת נעליים למבוגרים. הדגשים הם אותם דגשים, היתרונות הם אותם יתרונות והחסרונות הם אותם החסרונות. שימו לב לנוחות, להתאמת הנעל לרגל ולמותג ממנו אתם קונים. כמו שדיברנו – כדאי ללכת על מותג מוכר ואמין כמו נעלי נמרוד כשזה נוגע לנעלי ילדים.

איך אני יודע אם הנעליים מתאימות לי?

כשמודדים נעליים כדאי להכניס את האצבע המורה שלכם בין עקב הרגל לעקב הנעל. האצבע אמורה להיכנס שם בצורה די נוחה אך עדיין צפופה. עשו את אותו הדבר בקצה הנעל. שם רוחב האצבע אמור להיות המרחק בין שפיץ הנעל לבוהן הרגל שלכם.

האם  נעליים מתרחבות עם הזמן?

כן. עם הזמן, הנעליים מקבלות את צורת הרגל. בשל סיבה זו, נעליים חדשות מרגישות לא כל כך נעים בהתחלה אך עם הזמן הן יהפכו נוחות יותר ויותר.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *