נעלי תינוקות

נעלי תינוקות

נעלי תינוקות משתנות עם הזמן. הן נהיות גדולות יותר, קשיחות יותר ומתאימות יותר לרגלו של הילד שלכם. שלבי ההליכה השונים מצריכים מכם, ההורים, לקנות נעליים חדשות בכל פעם שהילד שלכם מתקדם לשלב הבא.

בשל כך, אנו נציג לכם במאמר מספר נעליים מומלצות בכל שלב ושלב כדי שתוכלו לבחור בעצמכם את הנעל המתאימה ביותר לילד שלכם.

נעלי תינוקות – נעליים מומלצות לשלבי הליכה שונים

מיד נעבור על השלבים השונים שעובר תינוק שלומד ללכת ונמליץ לכם על נעליים בכל שלב ושלב. לפני כן, חשוב להגיד שלא כל הנעליים המומלצות הן מתאימות לילד שלכם. לכל ילד יתאים סגנון אחר של נעליים. הדגמים שנציג הן כאלו שעונים על הקריטריונים החשובים בבחירת נעליים.

נעלי תינוקות – השלב הראשון – נעלי טרום הליכה:

נעלי טרום הליכה הן הנעליים הראשונות שתקנו לילד שלכם. נעליים אלו צריכות לדמות הליכה יחפה מכיוון שהליכה יחפה היא ההליכה הטובה ביותר עבור תינוקות שרק מתחילים ללכת. הליכה ללא נעליים עוזרת לרגליים של התינוקות להתרגל לקרקע עליהם הם דורכים וגם מלמדת יציבה בצורה הטובה ביותר. כמו כן, נעלי טרום הליכה צריכות להיות גמישות ורכות ככל האפשר.

נעלי טרום הליכה ELEFANTEN דגם 50033-M –

באופן כללי, כמעט כל נעלי טרום ההליכה הן גמישות ורכות אך אלו גמישות ורכות במיוחד. נעליים אלו אכן מדמות הליכה יחפה והגמישות של הנעל מאפשרת תנועה מלאה של הרגל. בנוסף לכך, ישנם פתחי אוורור בצדי הנעל בנוסף לסקוטש וגומי אלסטי העוזרים לשמור על הנעל צמודה לרגלו של התינוק שלכם. אלמנטים אלו (הסקוטש והגומי) הם חשובים ביותר כיוון שנעל רופפת עלולה לגרום לפציעות במיוחד אצל תינוקות הלומדים ללכת מהסיבה הפשוטה שהם מועדים הרבה.

נעלי תינוקות

נעלי תינוקות – השלב השני – נעלי צעד ראשון:

נעלי צעד ראשון הן נעליים מעט יותר "רציניות" וקשיחות והתינוק שלכם הופך אט אט לילד גדול. הוא כבר הולך בצורה יציבה ונינוחה יותר והוא כמעט ולא נופל. בשלב זה, הם מתחילים לרוץ והעניין הבטיחותי של הנעליים הופך להיות חשוב יותר.

נעלי צעד ראשון LULU ELEFANTEN-

נעליים אלו עונות על כל הקריטריונים של נעלי צעד ראשון. הן גמישות כדי לאפשר טווח תנועה מלא אך קשיחות מספיק כדי לשמור על רגליו של הילד. הסקוטש, יחד עם הלשונית הגבוהה, עוזר לשמור על קרסולו של הילד וגם להדק את הנעל סביב רגלו. בנוסף לכך, הסוליה המחוספסת עוזרת למנוע החלקות ומקלה את הזעזוע מהאדמה שקורה בעת הליכה או ריצה.

נעלי תינוקות

נעלי תינוקות – השלב השלישי – נעלי צעד שני:

הגענו לשלב השלישי והאחרון. הילד שלכם (כבר לא התינוק שלכם), הולך כמו ילד גדול, רץ כמו ילד גדול ולכן, ישנם קריטריונים יותר חשובים מאחרים. גמישות הנעל כבר פחות חשובה (אך עדיין רצוי לבחור בנעליים גמישות ככל האפשר), קשיחות הנעל והבטיחות שהיא מספקת לרגלו של הילד שלכם, הן החשובות ביותר.

נעלי ספורט אדידס דגם FY9253 –

נעל זו, היא קשיחה, אך גמישה מספיק כדי לתת לילד שלכם את טווח התנועה המלא כשהוא הולך או רץ. בנוסף לכך, הסוליה די עבה ומחוספסת כך שהיא מונעת החלקות ומקטינה את הזעזוע מהקרקע. בכל הנוגע לבטיחות הנעל, הלשונית היא די גבוהה מה שעוזר לתפוס את הקרסול בצורה טובה ושני הסקוטשים בקדמת הנעל, תורמים לאחיזה של הנעל על רגלו של הילד. חוץ מזה, יש עליהם ציור של ספיידרמן שבטוח ימשוך את תשומת ליבו של הילד שלכם.

כפי ששמתם לב, בכל שלב, הדברים החשובים בנעל משתנים. בשלב טרום ההליכה, הדבר החשוב ביותר הוא רכות וגמישות הנעל, לאחר מכן, הדברים החשובים הם בטיחות הנעל מבחינת האחיזה שלה על הרגל ומניעת החלקה בנוסף למיגור הזעזוע מהקרקע.

הנעליים שהצגנו בפניכם, עונים על הקריטריונים הנחוצים בכל שלב ושלב אך זכרו שלא בטוח שהן יתאימו לילדכם. לכל ילד, רגל מעט שונה ולכן חשוב למדוד את הנעליים לפני הרכישה ולוודא שהן נוחות לו. יכול לקרות מצב שנעל מסוימת תהייה מתאימה ונוחה מאוד בעבור ילד אחד אך לא כך יהיה המצב אצל ילד אחר. אם תרצו לקרוא עוד על נעליים לתינוקות, לחצו כאן.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *