נעלי ילדים מומלצות – לאילו ממליצים כדאי להקשיב?

נעלי ילדים מומלצות - רופא ילדים
Portrait of young Caucasian female doctor wearing glasses and lab coat listening to little girl with stethoscope and smiling. Pediatrics and health concept

נעלי ילדים מומלצות הן קנייה חכמה בעיניהם של רבים כי מבחינתכם, ההורים, אתם קונים לילד שלכם את הטוב ביותר. אז אחרי שנכנסתם לבלוגים שונים ומגוונים בנושא ילדים ונעליים, אחרי שהסתכלתם בכל אתר אפשרי. אחרי שקראתם כל פוסט בפייסבוק וכל מאמר שסיפרו לכם איפה אפשר למצוא נעלי ילדים מומלצות – הגעתם לחנות אותם יודעים בדיוק איזה זוג אתם רוצים.

אבל רגע, מי אמר שאלה שהמליצו לכם באמת יודעים על מה הם מדברים? כמו שאנחנו יודעים, כל אחד יכול לכתוב פוסט בפייסבוק בקבוצה של הורים וילדים ולהמליץ על חנות מסוימת או על זוג נעליים מסוים. למי כדאי להקשיב? בשביל זה אנחנו כאן – כדי להגיד לכם ממי כדאי לקבל המלצה וממי פחות.

רופאי ילדים –

הורים קובעים תור אצל רופא הילדים על כל דבר קטן במטרה לקבל חוות דעת ולוודא שהילד שלהם בסדר. אז גם בעניין הזה, כדאי מאוד לשאול את רופא הילדים שלכם ולקבל ממנו המלצה על נעליים.

למה להאמין להם? – כי הם מוסמכים ומבינים בתחום הילדים, הם נשאלו על כך יותר פעמים ממה שאתם יכולים לספור ויכול גם מאוד להיות שהם עברו את זה בעצמם עם הילדים שלהם.

אורתופדים –

אורתופדים הם לא רופא שפוגשים לעיתים קרובות. בשל סיבה זו, יותר קשה לקבל מהם מידע על נעלי ילדים מומלצות. מה שאפשר לעשות הוא להתקשר לקליניקה שלהם ולבקש ייעוץ. הרבה אורתופדים עושים זאת.

למה להאמין להם? – כמו רופאי הילדים, גם הם רופאים. כמו רופאי הילדים, גם הם מוסמכים ומבינים בתחום. הם, לעומת רופאי הילדים, מבינים יותר בגוף האדם ויכולים לתת המלצות על הפרטים והפיצ'רים שכדאי ואף חשוב שיהיו בנעלי ילדים כדי לשמור על רגלו של ילדכם כמה שיותר בריאה.

נעלי ילדים מומלצות - רופא ילדים
Portrait of young Caucasian female doctor wearing glasses and lab coat listening to little girl with stethoscope and smiling. Pediatrics and health concept

אנשי מקצוע –

אנשי המקצוע הם האנשים שעובדים בחנויות הנעליים השונות. הם, לעומת הרופאים שדיברנו עליהם קודם, לא מבינים בילדים או בגוף האדם. הם מבינים במוצר עצמו, במה שאתם בסופו של דבר לוקחים הביתה ונועלים על הרגליים של הילד שלכם. הם באמת יודעים להגיד מהם נעלי ילדים מומלצות כי הם יודעים מה הורים אחרים קונים.

למה להאמין להם? – כי הם עברו את זה כל כך הרבה פעמים וכי הם יודעים בדיוק מהם היתרונות והחסרונות של כל נעל ונעל. הם אלה שבסופו של יום ידעו להתאים לילדכם את הנעל הטובה ביותר בשבילו.

כדי להגיע לאנשי המקצוע הטובים ביותר תצטרכו כנראה ללכת למותגי הנעליים הגדולים כמו נעלי נמרוד לדוגמא.

הורים –

אין חכם כבעל ניסיון. זוהי אומנם קלישאה אבל אין נכונה ממנה. בתור הורים, רק אתם יודעים מהו הדבר הטוב ביותר בשביל הילד שלכם. התייעצו עם הורים, עדיף פנים אל פנים ולא באינטרנט (למרות שזו גם אפשרות) וקבלו חוות דעת שונות.

למה להאמין להם? – כי הם עברו את זה, חלקם יותר מפעם אחת והם יודעים מה צריך לחפש ולמה כדאי לשים לב. מהם גם תוכלו ללמוד מה לא לעשות. תלמדו מהטעויות שלהם ותדאגו לא לחזור עליהן. שימו לב שלא כל דבר שמתאים לילד שלהם, יתאים גם לילד שלכם. התאימו את הנעליים החדשות לצרכים של הילד שלכם.

נעלי ילדים מומלצות - הורים
אין חכם כבעל ניסיון

עכשיו, אחרי ששמעתם מכולם על נעלי ילדים מומלצות, אתם יכולים לצאת ולהתחיל לחפש את הזוג שמתאים לילד שלכם. קחו אותו אתכם, תנו לו לבחור את הנעליים (אם הוא בגיל שהוא יכול לעשות את זה כמובן), ככה תתנו לו תחושת עצמאות. קנייה מהנה 🙂

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

שאלות נפוצות בנושא נעלי ילדים מומלצות

אילו מותגי נעליים מומלצים קיימים?

בנעלי ילדים, כמו בנעלי מבוגרים, המבחר הוא רחב לא רק מבחינת הנעליים אלא גם המותגים. כמו שאין באמת מותג מומלץ למבוגרים, גם אין מותג מומלץ לילדים. אף אחד לא אמר שהנעליים של נייק עדיפים על אלה של אדידס. מה שכן, ישנם מותגי חנויות גדולים שמתמחים בנעלי ילדים וכדאי מאוד לקנות מהם נעלי ילדים מומלצות.

איך אפשר לדעת מהי מידת הנעליים של הילד שלי?

הדרך הכי טובה לברר את מידת הנעליים של ילדכם היא ממש למדוד לו את הרגל במטר או סרגל. חשוב מאוד למדוד גם את אורך הרגל ולהשוות עם סרגל המידות בחנויות השונות כדי לקבל את האינדיקציה הטובה ביותר.

האם נעליים גבוהות באמת עדיפות על נעליים נמוכות?

זוהי שאלה טובה. מצד אחד כן כי הנעל הגבוהה תומכת יותר בקרסולו של הילד ובכך עוזרת למנוע פציעות קרסול. מצד שני, להרבה ילדים נעליים גבוהות הן לא נוחות. בסופו של דבר אתם רוצים שהילד ינעל את הנעליים ואם הן לא נוחות לו אז הוא לא ינעל אותן. קנו לילדכם נעליים שנוחות לו. כאלה שהוא שמח לנעול בבוקר.

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *