דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותר

נעלי טרום הליכה

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותר הן חיפוש חובה לכל הורה. הסיבה היא שכך אתם יכולים לעזור לילד להתפתח וזהו שלב שבו הילד מתחיל להיות מעט יותר עצמאי ולכן הורים רבים רק מחפשים איך לעזור.

במאמר הבא, נציג בפניכם 14 דרכים שאיתם תוכלו לעזור לילד שלכם ללכת מהר יותר.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותר – תתחילו מוקדם

כמו כל דבר בחיים, תמיד הכי טוב להתאמן, להתאמן, להתאמן. וניתן לעשות זאת על ידי הכנת תינוקך בשלב מוקדם. רוב התינוקות יתחילו לשש את דרכם עם הרגליים סביב גיל ארבעה עד חמישה חודשים. התחלה מוקדמת היא דרך מצוינת לזיכרון שרירים. הרוב גם יכופפו את ברכיהם ויקפצו מעט מעלה ומטה. פעילות עמידה בשלב מוקדם מרגילה את תינוקך לעמוד על הרגלים ויכולה לגרום לבניית שרירים ברגליים ובירכיים.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרתשמרו עליהם יחפים

ישנם כמה מומחים שמאמינים שילדים מצליחים להתקדם טוב יותר כשהם יחפים. נעליים זעירות הן דבר חמוד, אך כשמדובר בהכנת התינוק שלך להליכה- נסה להוריד את הנעליים. מטפלים ממליצים בדרך כלל לשמור על התינוק יחף בתדירות האפשרית. תינוקות מסתמכים על תחושה שמנחה אותם ועל ידי הרגשת הקרקע הם יכולים להתאים את איזון העמידה שלהם לפי הצורך. משטחים שונים דורשים שימוש שונה במפרקים, שריר, יציבה, וכאשר התינוק שלך לא יכול להרגיש אותם דרך הנעליים שלו, זה מעכב את תהליך הלמידה הזה.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרמתהליך ישיבה- לעמידה

יש כל כך הרבה כלים וצעצועים שיכולים לעזור לתינוק להתחיל ללכת. ובעוד שחלק מההורים מעדיפים לוותר על הצעצועים, נראה כי הליכון ישיבה- עמידה הוא דווקא אחד שעוזר בפועל. כשהתינוק שלך עדיין זוחל, הוא יכול לשחק על הרצפה עם המשחק של לוח הפעילות הנשלף. ואז, כשהוא מוכן ללכת, העמידו אותו שוב ותנו לו לתמרן ולהזיז את ההליכון בכוחות עצמו. כפתורים מוארים, גוונים מוסיקליים וטלפון עם צבעים בוהקים, אלה דברים שיוסיפו לו להנאה וללמידה.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרתנו להם פרס הנמצא במרחק

כשמישהו קונה לי קפה קר ושם אותו על שולחן שרחוק ממני, כל מה שאני יכול לחשוב עליו הוא לתפוס את הקפה הזה ולהביא אותו אליי! אני אקום מכל מקום בבית כדי שאוכל ללגום לגימה ראשונה ומתוקה. למרות שתינוקות כנראה לא יתעניינו כל כך בקפה קר, הם בהחלט עשויים להתעניין בצעצועים האהובים עליהם או בחטיפים. כדי שיוכלו לשים עין על הפרס, מקם את הדברים האהובים עליהם רק מחוץ להישג ידם, כך שלא תהיה להם ברירה אלא לנסות וללכת להשיג אותם.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרבטיחות לפני הכל

ללמד את התינוק שלך ללכת יהיה הרבה יותר קל כשתדע שאתה גר בבית בטוח. תחשוב כמה זה מלחיץ כשמלמדים תינוק איך ללכת אבל עדיין אין לך נעילות בארונות או ריפוד בפינות של השולחן. אתה תרגיש הרבה יותר בנוח עם התינוק שלך שמנסה ללכת ולהתאמן אם תכין מראש ותגן על המקומות המסוכנים בבית. אל תצטערו ותהפכו את הבית לבית ידידותי , כך שהתינוק שלכם יוכל לפרוש את כנפיו בבטחה!

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרהשמיעו לו מוזיקה

אחד הדברים המקסימים ביותר לראות זה תינוק המקשיב לשיר הראשון שלו. לראות את עיניו מאירות וזרועותיו הקטנות זזות לפי הקצב, זה דבר מקסים שקשה לתאר במילים. הוא מנסה להבין איך להגיב למקצב מהנה שכזה! וכפי שמתברר, השמעת מוזיקה עשויה לעזור לו גם ללכת מהר יותר.

14 דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותר

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרלמדו אותם להתיישב בצורה הנכונה

כשאתה רוצה לנסות את התנוחה החדשה הזו בשיעור יוגה, אתה צריך לעבוד בדרך הנכונה כדי להצליח אותה. עליכם להתחזק ולהכיר יותר את התנועות והטכניקה לפני שאתם צוללים למשהו אחר. אפשר להגיד את אותו הדבר לגבי לימוד הליכה.

לפני שתינוק ילמד ללכת, עליו ללמוד תחילה לשבת, לזחול וכו '. כשילדך מסוגל לשבת ללא עזרה, תושיב אותו על שרפרף קטן, שבגב שלו אין תמיכה. תוודא שמבוגר נמצא בקרבת מקום כדי לעזור ולשמור על בטיחות. כפות רגליו צריכות לגעת ברצפה כדי שתוכל לדחוף כנגדו. זה תרגיל שאמור לעזור באימון שיווי המשקל של התינוק שלך לקראת ההליכה.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרתעודד אותו ותפרגן לו!

מילות עידוד הן דבר מאוד חשוב בהורות. כולנו רוצים שיפרגנו בנו, והתינוקות שלנו רוצים את אותו הדבר. כשהתינוק שלך עושה את הדברים הקטנים ביותר, תקפיד להגיד לו משהו טוב על כך! ילדכם יאהב את תשומת הלב ואת תחושת ההישג. כלומר הוא עשוי להמשיך ולנסות ללכת כדי להפוך את עצמו ואת הוריו לגאים. רק בגלל שאוצר המילים שלו עדיין לא רחב, זה לא אומר שהוא לא מבין רמזים חברתיים מהוריו.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרעזור לו לשמור על יציבות

זוכרים שאמרנו שללמד את ילדיכם להתכופף ולהיתמך בדברים זו דרך נהדרת לבנות את ולגרום לו להתחיל ללכת? ובכן, ניתן לומר את אותו הדבר לגבי הליבה שלו. אנו זקוקים לליבות חזקות כדי לאזן את עצמנו.

ניתן לבצע כמה תרגילים כדי לחזק את הנושא: אתה יכול לעזור לו לקפוץ על ידי אחיזה בו או שאתה יכול לקנות כדור לאימון ולשבת עליו (בלי שהרגלים שלו ידרכו  על הרצפה) בזמן שאתה מחזיק אותו מאחור.
אחוז במותניים של התינוק, תושיב אותו על הכדור מולך ותמוך בו רק בירכיים, כך שהוא זה שיתמוך בשאר. גלגל את הכדור בעדינות קדימה ואחורה ואז מצד לצד. מכיוון שאתה לא אוחז בפלג גופו העליון, הוא יצטרך להשתמש בשרירים האלה כדי לשמור על שיווי המשקל ולהישאר זקוף.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותר – קרבה מחזקת את הביטחון

זה אולי נראה דבר קטן ולא משמעותי, אבל כל דבר יכול לעזור לילד שלך ללכת כמו שצריך. להחזיק את הידיים של התינוק שלך כשהוא מנסה ללכת זה רעיון מעולה. לא רק שאתה שם כדי לתמוך בו, אלא שהוא יכול להרגיש איך זה לעמוד זקוף. בנוסף, הוא יכול ללכת עם ההורה שלו ולגרום לו להרגיש בטוח, ואפילו לנסות דברים חדשים.

טיפ חשוב בנושא הוא שאתם צריכים לזכור שזרועותיו ורגליו של התינוק שלכם יתעייפו בשלב כלשהו, לכן הקפידו לקחת הפסקות ולתת לו לנוח לאחר שניסו במשך כמה פעמים.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרמוטיבציה שתגרום לו להתחיל לרוץ

כשהתינוק שלך יראה ילד נוסף מסביבו שכבר מתחיל ללכת- זה יעשה לו חשק לנסות גם ולהיות כמוהו. זה יכול להיות ילד בגיל שלו, או אח גדול שכבר הולך. זוהי מוטיבציה טובה בשבילו. השלב ההגיוני הבא הוא ללמוד ללכת כדי שהוא יוכל לשמור על קשר ולתקשר עם חברים בגיל שלו.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותר – הושב את הילד

אתה כל כך רגיל להחזיק את התינוק שלך בכל מקום שהוא נמצא, אבל הגיע הזמן להפיל את התינוק בעדינות ולתת לו להגיע אליך. כשתינוק מוחזק כל הזמן, הוא עלום להתעצל ולא להרגיש שום סיבה להתחיל ללכת – הוא יודע שאמא או אבא יעשו את זה בשבילם ויגיעו אליהם. כולנו אוהבים את ילדינו מאוד, ולכן לתת להם להשיג עצמאות מסוימת על ידי חקירה בעצמם, זהו דבר שרק יעזור להם לטווח הארוך. תנו להם להשתמש בשתי הרגליים שלהם מדי פעם.

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותרחיזוק השרירים

אני חשבתי עד היום שכשמקפיצים תינוק על הרגליים עושים זאת בגלל שהוא נהנה מהסיטואציה . הוא תמיד מצחקק וחושב שזה מצחיק לנוע למעלה ולמטה כל כך הרבה פעמים. אבל מסתבר  שהקפצת תינוק מעלה ומטה מחזקת את פלג גופם התחתון ועובדת על שיווי משקלם. החזיקו את הידיים והרגליים וסייעו לו ללמוד ולחזק את השרירים שלהם בעזרת המשחק האהוב עליהם

דרכים לגרום לתינוק ללכת מהר יותראל תמהרו

כמובן שלרצות שילדיכם יתפתח במהירות ויתחיל ללכת בשלב מוקדם זאת מחשבה הגיונית, אבל אל תשכחו שללמוד דברים חדשים זה מעייף. תדאגו לעשות הפסקות פה ושם.
רוב הילדים יתחילו ללכת רק בגיל 15 חודשים, אבל יש ילדים שהולכים בגיל 8 עד 9 חודשים. ככל שהילד הולך בגיל מאוחר יותר, כך העצמות שלו מתפקדות בצורה יותר איטית הליכה בגיל 9 ל -18 חודשים נחשבת לנורמלית. דחיפת ילד לעשות משהו לפני שהוא באמת מוכן אליו זה טעות שכדאי שתמנעו ממנה.

רוצים לקרוא מאמרים בנושא נעלי צעד ראשון? אם כן, לחצו כאן.

כתבות נוספות:

צעצועים הטובים ביותר לתינוקות 0-6 חודשים

גמילה מחיתולים – 10 מרכיבים בדרך להצלחה

נעלי צעד ראשון – 9 טיפים לקניית נעלי צעד ראשון

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *